instagram

14 Ocak 2017 Cumartesi

ULRIC DE VARENS d'orient Saphir & Rubis

Selam bal böcekleri hepinize sağlıklı, huzurlu günler diliyorum :) 
Bugünkü konuklarımız parfüm piyasasına değişik bir bakış açısı getiren Ulric De Varens markasının piyasaya bir kaç ay önce sunduğu iki parfümü.İki parfüm içinde şunu söyleyebilirim gerçekten farklı koku isteyenlere hitap edecek olan farklı iki seçenek olabilir. Benim daha önce rastladığım klasik kokulardan tamamen uzak olduklarını belirtmek isterim. Önce favorim olan d'orient Saphir den başlamak istiyorum :) 

Saphir bana daha yakın geldi aslında ruh halime göre koku zevkim değişiyor . Saphir daha romantik bir koku gibi geliyor bana. Çiçeksi ve odunsu bir koku .

üst nota : bergamot , kuş üzümü,  erik
kalp : ısparta gülü , yasemin , sandal ağacı
alt nota:  silhat , cistus labdanum absolute 

Kalıcıkları 3-4 saat civarında bence bir parfüm için yeterli . Kalıcılığı çok fazla olan ürünlerin içeriğinden yöne kaygı duyuyorum çünkü.  Benim koku zevkimin biraz farklı olduğunu düşünüyorum . Genelde insanlara hafif gelen kokuları ben ağır buluyorum. 


Gelelim Rubis'e . Mesela bir haftasonu arkadaşlarınızla toplanıp güzel birşeyler yapmayı planlıyorsanız bu koku size hem kendinizi özel hissetirir hemde insanlara parfümün ne ? diye sordurabilir. Sadece beğendikleri için sormazlar eminim farklı gelecektir. 

üst nota : bergamot ,mandalin , armut, günlük ağacı
kalp : portakal çiçeği, sümbülteber , laden reçinesi, öd ağacı
alt nota:  misk , sandal ağacı, silhat


Bu parfümler birer Fransız markasına ait , 36 ay kullanım süreleri var ve www.watsons.com.tr den bulabilirsiniz. Belli zamanlarda indirimleri takip ederek uygun fiyata sahip olabilirsiniz. Markanın diğer ürünleri ve bu ürünlerle ilgili daha geniş bilgi almak isterseniz http://www.ulric-de-varens.com.tr/  adresine tıklayarak inceleyebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...