instagram

22 Ocak 2017 Pazar

RESTOREX SAÇ BAKIM YAĞI


Şimdi öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki uzun zamandır hiç bir ürünü bu kadar severek kullanmadım. Şampuanına duyduğum aşırı sempatiden de geliyor olabilir bu aşk :) Paraben içermiyor ve şampuanıyla birlikte kullanılması öneriliyor bencede birlikte kullanın. 

önce gelelim ürünün vaatlerine 

* Sağlıklı uzama etkisi
*Saç köklerini besleyerek saçları korur ve güçlendirir
* Yıpranan saçlarınızı onarır  ve saç köklerinin beslenmesine yardımcı olur
* Isıl işlemlerin vereceği hasara karşı koruma sağlar 
*Saçınızı nemlendirir ve yumuşatır 
* Daha güçlü ve sağlıklı görünmesini sağlar


peki gel gelelim gerçekten böyle mi ? 

bence vaatlerin %80 oranında yerine getiriyor sadece saç köklerini besleme konusunda bir fikrim yok çünkü saçlarımı yağlandırır mı acaba siye sürekli olarak diplere değdirerek kullanmadım. Bu benim ilk kez karşılaştığım bir saç bakım yağı diplere kadar uygulanabilen. Saçları kuru olanlar diplere değdirerek kullanabilir ama yağlı saçlar için önermem. NEYSE en çok gelebilecek sorulara gelelim

1) Saçları ağırlaştırıyor mu ? 
HAYIR , kesinlikle hatta hafifletiyor yumuşacık yapıyor

2) Ekstra yağlanma yapıyoru mu ?
HAYIR , yukarıda da belirttiğim gibi yağlı saçları bile (dibe değirmediği sütrece) yağlandıracak bir ürün değil.

3) Yumuşatıyor mu ? 
HEMDE NASIL :)

4) Isıya karşı koruyucu mu ? 
Bence tamamen hasarı engelleyemez ama yarı yarıya engelliyor gibi geliyor bana çünkü bu tür yağlar gerçekten saçın nemini kaybetmesini bir nebze de olsa engelliyor. 

5) Uzamaya etkisi var mı ?
Diplere değirmediğim için onu gözlemleyemedim ne yazık ki :( 

Benim en sevdiğim yağ ve iyi ki karşılaştım diyorum.  Fiyatı da 10 lira civarı . İçeriğinde silikon var ama saçlarıma zarar verdiğini hiç düşünmüyorum . Bu ürünü nerden bulabilirsiniz  www.gratis.com.tr yada www.biotashop.com adresinden satın alabilirsiniz .

4 yorum:

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...