instagram

15 Aralık 2015 Salı

ELSEVE MÜCİZEVİ BAKIM YAĞI VE ELSEVE 6 ÇİÇEK ÖZLÜ KREM


Saç bakımı oldukça zor. Herkesin saç yapısı birbirinden o kadar farklı ki doğru seçimi yapmak için onlarca ürün denemek zorunda kalıyoruz. Ama ben bu 2 bakım yağı serisinin tüm saç tipleri için ortak olarak kullanılacağını düşünüyorum. ilk olarak bitmiş olan herkesin bildiği klasik mucizevi yağ ile başlayalım :) Hangisinden bahsediyorum hemen görelim aşağıda 

                                             
 Evet bu şişenin öncelikle 15 tl olması gerekiyor cok uzun zaman oldu alalı( mayıs-2015) yeni bitti. İndirimde 10 liraya bulabilirsiniz. Şimdi gelelim yoruma ;

 * Şimdi bu şişe size cidden mucizeler vaad etmiyor şöyle ki arkasında sadece saç tellerini kusursuz bir dokuya kavuşturacağı 

* şampuanlama öncesi yoğun besleme 

* Yumuşaklık ve kolay tarama

* Son adımda ise saçı rötuşlama ve ipeksi görünüm sağlayacağım diyor. 

Bakalım bende bunların hangisini sağlamış ;

1) Yoğun besleme gözlemedim düzenli kullandığımı düşününce öyle bir etkisi oldu diyemem.

2) Yumuşaklık ve kolay tarama adına 10 puan ı alır , hak eder tarafımdan. Fakat saçlarınız çok çok çok sorunlu dolaşıksa yeterli gelmez sanmam.

3) Son adımda gösterdiği etkilere gelirsek evet saçınıza uyguladıktan sonra doğal bir parlaklık verip o elektrikli görüntüyü alıyor fakat saçınız ıslakken biraz bol tutun yağı. 

Kısacası evet saçı beslemese bile etkileri , verdiği görünüm ve yumuşaklık güzel.



LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ KREM 6 DEĞERLİ ÇİÇEK ÖZÜ YAĞI


Evet buda kremsi yapıdaki versiyonu. Aslında etkileri hemen hemen aynı ama bunu zenginleştirilmiş bir şekilde ayrı bir seri olarak sundular. 

Bu krem içinde yukarıdaki versiyonu gibi etkiler saymışlar fakat kremsi olanını daha besleyici ve 230 dereceye karşı koruyucu olarak yeniden yapılandırmışlar.

 Yapısı oldukça ince saçta ağırlık yapmıyor ve yağlı his asla bırakmıyor. 


Ben bunu yağından daha çok sevdim çünkü nedense saçıma daha yoğun etki ettiğini hissediyorum ve daha kolay uygulama yapıyorum. 
 Saçlarım kuruyken bile etkisini gösteriyor. 
Isıya karşı koruyucu etkisini cok net gözlemlemedim ama saçı nemli gibi bırakan ama nemli olamayan etkisi ile nedense koruduğunu düşünüyorum. 

*İkisinide yanınızda kolaylıkla taşıyıp gün içinde ihtiyacınıza göre tazeleyebilirsiniz. 

Beni instagramdan takip etmeyi unutmayın .)  linke buraya  tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ya da instagram üzerinden @guzelkadinolalim hesabını aratarak bulabilirsiniz.

SEVGİLER


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...