instagram

16 Ekim 2015 Cuma

SPLAT TÜRKİYE DİŞ MACUNLARI

SPLAT ın bu diş macununa bayıldım.BİOKALSİYUM  Diş Minesi Onarımı & Güvenli Beyazlatma. Yumurta kabuğundan elde edilen ana bileşeni Nano-Hidroksiapatit içerikli bir diş macunu. Hala kullanıyorum ama bitmek üzere. O kadar çok çeşidi var ki hepsi birbirinden güzel.  Bendeki etkilerine bakacak olursak
* Bende aşırı derecede diş hassasiyeti ve diş minemde zayıflama var ama bu diş macununu kullandım kullanalı dişelerim kırılacak gibi hissetmiyorum artık.
Aşırı bir rahatlama ve diş minesine güç veriyor.
* Annemin ise ağzında yaralar çıkıyordu diğer diş macunları aşırı derecede yaralarını yakarken bu diş macununu ilaç niyetine kullanıyor.
* Aynı şekilde bende diş macunlarının ağzımda bıraktığı o berbat tattan hiç hoşlamıyorum fakat SPLAT ile en ufak bir yanma dahi duymuyorum
ÇOK FAZLA ÇEŞİDİ VAR. ŞİMDİ ÖZELLİKLERİNİ KISACA YAZACAĞIM SİZE.  RENKLERİNE GÖRE BAŞLIK ATTIM  :)


BLACKWOOD/SİYAH DİŞ MACUNU: Güçlü Beyazlatma ve Nötr PH Değeri. 
Yüksek etkili siyah diş macunu Blackwood özellikle maksimum ferah nefes sağlaması ve dişlerin doğal beyazlığına kavuşması için özel formüle edilmiştir.

LOVE/AŞK (AŞIK OLANLAR İÇİN ) : BEYAZLATMA, UZUN SÜRELİ FERAH NEFES VE ANTİ-VİRÜS ETKİSİ. Doğal aktif maddeler ile parlayan ahududu diş macunu Love, benzersiz perilla tohum özünü içeren antibakteriyel etkilere sahip, diş çürümesine yol açan mikroorganizmaların gelişimini inhibe eder ve diş çürüklerinin oluşumunu engeller.

WHITE PLUS/ARTI BEYAZLIK : GÜVENLİ BEYAZLATMA VE DİŞ MİNESİNİN KORUNMASI. Ekstra etkili beyazlatıcı formül kompleksi içeren yenilikçi diş macunu. Diş minesine zarar vermeden beyazlık sağlıyor. Düzenli kullanımda 4 haftada diş minesini 1.5 tona kadar açar ve doğal beyazlığa kavuşturur. Potasyum iyonları dişlerin aşırı hassasiyetini azaltır.

MEDICAL HERBS/ FAYDALI BİTKİLER :  KAPSAMLI BAKIM VE ANTİENFLAMATUAR ETKİSİ.  Zümrüt renginde jel diş macunu etkili diş ve diş eti bakımı için şifalı bitkiler özü ve ıtır yağı içermektedir. Kanama durdurucu etkiye sahiptir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...