instagram

6 Ağustos 2015 Perşembe

'Uguisu Poo Uguisu No Fun (Clarifying Soap) Arındırıcı Sabun Uguisu Poo Uguisu No Fun (Clarifying Mask) Arındırıcı Maskenin bir sabun şeklidir ve papüller semptomları veya püstüler lezyonlar(iltihabli olan ve olmayan sivilce) ile her türlü akne çeşidi sorunu olan yağlı ciltler, kapsamlı açık ve yakın komedon oluşumu(siyah noktalar ve beyaz noktalar) için idealdir.Uguisuno poo Soap daha çok geyşa yüz bakımı veya bülbül dışkısı ile yüz bakımı adı ile tanınan japonyada 1600  lü yıllarda yüz bakımında kullanılmaya başlanan , daha sonra uzakdoğu ülkelerinde de kullanılmaya başlayan,  özellikle son yıllarda  bir çoğu lüx kliniklerde , spa ve güzel merkezlerinde uygulanan  nadir  ve  yararlı yüz tedavisi sağlayan bir üründür. '  yazıyor bu sabun için www.tyanakozmetik.com 'da
    Gelelim bendeki etkilerine ; sabun bülbül dışkısı içeriyor ve ben çok merak etmiştim nedense sağolsun firmanın sahibi Yılmaz Bey bana bu sabunu yolladı. Acıkçası sabun işte dedim ilk önce sonra benim sabuna olan ön yargımı tamamen değiştirdi. Çünkü bu sabun yüzde resmen nemlendirici ve pürüzsüzleştirci etki yapıyor. Benim cildim sabuna hiç gelmez kızarıklık, kaşıntı, pul pul dökülme yapar fakat bu sabun benim favori sabunum oldu çünkü hiç birine rastlamadım bunların. O kadar da bereketli ki sadece elinizi bir kere değdirin tüm yüzünüzü kaplamaya yeterli. Bu sabunu aldığınızda rahat 2 ay gider size.  Yüzünüze sürüp 10 dk bekletmeniz gerekiyor sivilcele problemi olan için insanlar için ideal.
    Benim cildimde ciddi sivilce problemi yok ama kuzenim ciddi sivilce ve leke problemi yasıyor. Yarısını ona verıp  etkilerini görmek istedim. Sadece 1 gün kullandı yüzündeki iltihaplı sivilceyi kuruttuğunu ama yüzünde kuruluk gergin bir his bırakmadığını söyledi. Şİmdi kullanmaya devam edecek eski ve yeni halini sizlerle paylaşacağım. Sabun ve diğer ürünler hakkında bilgi edinmek ve siparis vermek için www.tyanakozmetik.com adresine göz gezdirebilirsiniz. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...