instagram

7 Şubat 2017 Salı

NEUTROGENA NORVEÇ BÖĞÜRTLENLİ BESLEYİCİ BAKIM KREMİ - KURU CİLTLER İÇİN


MERHABA KIZLARCIM :) NASILSINIZ ACABA ? BEN İYİYİM ! 

Yine bitirip yenisini aldığım ve yazmaya değer bulduğum bir üründen bahsetmek istiyorum. Neutrogena nın diğer kremlerine nazaran bu bizim için 10 adım önde neden derseniz ;

* Elleriniz ya da nereye isterseniz kullanın ciddi şekilde o kuruluk hissini alıyor ve yerini kadifemsi , yumuşacık bir cilde bırakıyor. 

*Benim için bunu diğerlerinden ayıran özelliklerinden en önemlisi aslında şu karma ciltli olmama rağmen aşırı derece pullanma, soyulma,dökülme yaşar vücudum. Mesela dışarı çıkacağım zaman kışın dudak ve burun kenarlarım pul pul dökülür sanki sürekli burnumda bir şey kalmış gibi hissederim :/ Ne berbat bir görüntü. İşte ben o sırada ne kullanırsam kullanayım o pullu görüntüyü bu kremden başkası almadı. O yüzden benim kurtarıcı ürünlerimden biridir.

* Annemde aşırı kuruma yaşar ve vücudu kurumaktan kaşınır . Ona bu kremin sadesini aldım bana demediğini bırakmadı bunu niye aldın faydası mı var bunun diğeri gibi diye. Bende gittim bu böğürtlenliyi aldım eskisini de annem başkasına verdi !! Yani bu krem bizim evin demirbaşı :D 

* Nasıl kullanacağınıza gelirsek yüzünüz hariç tüm vücudunuza dilediğiniz gibi uygulayabilirsiniz fakat gündüz yüzünüzüe uyguladığınızda yağ dengenizi bozup aşırı yağlanma ve parlama yaparak kötü görüntüye neden olabilir. Belki sadece benim gibi pullu görüntü olan bölgelere uygulayabilirsiniz ama onun dışında tüm yüze tavsiye etmem. 

*Fiyatı 12.90 fakat ben migrosun %50 indiriminden 6.45 tl ye aldım . Sizde böyle indirimde alıp deneyebilirsiniz. 


Gelelim bu kremi nerelerde bulabilirsiniz 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...