instagram

28 Aralık 2016 Çarşamba

KAN DEĞERİ NASIL YÜKSELTİLİR ? KEÇİ BOYNUZU ÖZÜNÜN FAYDALARI NELERDİR ?


merhaba cancağızlarım ! bugün size çocukluğumdan beri düşük kan değerimi nasıl normale döndürdüğümü yazıcam. Önce doktora gittim tabi bana kan ve demir ilaçları verdi. bir süre kullandım ama baktım ki kilo alıyorum ve şişiyorum bıraktım kullanmayı. dedim ki kendi kendine hallet bunu ne varsa doğada var. bu yukarıda gördüğünüz keçiboynuzu özünü eczaneden aldım 20 liraya. ama tek başına kullanmak yerine bu tür ürünleri c vitamini ile kullanmak kana direk geçişi çok kolaylaştırıyormuş. dilerseniz başka kaynaklardan bunun doğruluğunu araştırabilirsiniz. neyse ben bunu nasıl kullanıyorum ve kan değerlerimi nasıl 1-2 ayda sadece bunları kullanarak yükselttim anlatıyorum.

1) öncelikle bunu aç karnına tüketmelisiniz.

2) ben sabahları aç karnına 1 bardak portakal yada mandalin suyuna 2 tahta kaşığı koyarak kullanıyorum.

3) genelde mandalin suyunu tercih ediyorum çünkü portakal suyuna göre daha az asitli ve daha fazla enerji verdiğini hissettim bence mandalina suyu bu konuda bir mucize.

4) bunu gece yatmadan önce yada sabah kahvaltıdan önce yani çay ve kahve tüketiminden en az 2 saat önce içmelisiniz. çünkü çay ve kahve tüketimi yiyecek ve içeceklerdeki demiri çekiyor. gece yatmadan önce tüketimi enerji verip uykunuzu kaçırabilir. 

5) tahta kaşık kullanmalısınız bu püf noktalarından biri. 

6) düzenli olarak tüketin ama herşeyden önce herhangi bir alerjik reaksiyona karşı doktorunuza danışın. 


ben kahve ve çay tüketimini minumama indirerek faydalarını maksimuma çıkardım. Yaklaşık 1-2 ay içinde de kan değerim 13.1 e çıktı normalde 10 civarıydı. demirim ise 5 ten 8 e yükselmişti. şimdi tekrar kullanmaya başlicam. keçiboynuzu özünün faydalarını aşağıya bırakıyorum. 



Keçiboynuzunun ve Keçiboynuzu Özü Faydaları şöyle sıralanabilir.

• Kalsiyum bakımından süte nazaran  % 300 kat daha zengindir.
• Özellikle çocukların bedensel ve zihinsel gelişimini büyük oranda desteklemektedir. Kemik sistemine büyük yararlar sağlamaktadır. Kemik erimesi ve kansızlık gibi sorunları önleyebilmektedir. Keçiboynuzu, özellikle bronşit sorunları, astım ve alerji gibi rahatsızlıkları önlemek için muhakkak çocuklarda alışkanlık haline getirilmedir.
• Bağışıklık sistemini güçlendirerek, soğuk algınlığı, grip gibi hastalıkları önler
• Sigara kullananlar için yukarıda belirttiğimiz gibi güçlü bir balgam söktürücüdür.
• Keçiboynuzu ve keçiboynuzu özü mucizevi bir besindir.  İçeriğindeki gallik asidin pek çok fonksiyonu vardır. Ayrıca, karaciğeri yenilemekte, vücuttan ağır metallerin ve rasyasyonun atılmasına büyük oranda etki etmektedir.
• Diş ve diş etlerinin güçlenmesine yardımcı olmakta ve tüketildiği vakit dişleri beyazlatmaktadır.
• En etkili özelliklerinden birisi mükemmel bir bağırsak temizleyicisi olmasıdır. Düzenli tüketildiğinde, içeriğindeki yoğun lif sayesinde bağırsak hareketleri artar ve vücudu temizler.
• Keçiboynuzunda ve keçiboynuzu özü içinde yağ, kafein, gluten ve kolesterol bulunmaz.

Keçiboynuzunun ve Keçiboynuzu Özü’nün İçindeki Mineral ve Vitaminler Neler?

Mineral olarak  Kalsiyum, Demir, Potasyum, Magnezyum, Fosfor, Çinko, Mangan, Sodyum bulunmakta,  Vitamin olarak ise A,D,E,B2,B3 vitaminlerini ihtiva etmektedir. Ayrıca gallik asit ve diğer fonksiyonel etken maddeleri içermektedir. Lif kaynağı olarak zengindir.

Keçiboynuzu Özü Nasıl Kullanılır? Keçiboynuzu Özü Fiyatı Ne kadar?

Keçiboynuzu özü, aç karnına yenirse tok tutar ve kilo vermek amacıyla kullanılabilir. Başkaca kullanım şekli yoksa, sabah ve akşamları birer çay kaşığı veya birer tatlı kaşığı tüketilebilir. Eğer şeker sorununuz varsa özünü değil direk keçiboynuzunu tüketebilirsiniz. Lifli olduğu için insülin dalgalanması yaratmaz ayrıca tatlı isteğini bastırmaktadır. Soğuk Press Keçiboynuzu özü fiyatı 1 kilosu 20-30 TL arası çeşitli internet sitelerinde bulunmaktadır.

2 yorum:

  1. Teşekkürler bu faydalı paylaşım için. Bir süredir oğlum ve ben hatta belki kızımda kansızlık çekiyoruz. Deneyeceğim keçiboynuzunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah un izniyle faydası olacaktır ☺️ Çok geçmiş olsun

      Sil

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...