instagram

7 Kasım 2016 Pazartesi

LONG HAIR SAÇ BAKIM YAĞI , HIZLI SAÇ UZATMA



MERHABA KIZLARR :)
 uzun bir aradan sonra dönüş yaptım hem bilgisayarımdaki sorun hem de çok az üründen geri dönüş aldığım için nadir bloğa yazı yazıyorum :)  Kullanıp etkisini anlayamadığım ürün çok ama long hair saç bakım ürünü sanırım benim en iyi sonuç aldığım nadir ürünlerden oldu. Açık konuşmak gerekirse hiç bir beklentim yoktu öylesine kullandım ama beni utandırdı. 


ürün bu 15 parçadan oluşuyor ve her birini 1 gün durup 1 gün kullanıyorsunuz. Koku rahatsız edici değil. 1 şişeyi tüm saç derinize kalırsa da saç boylarınıza sürerek kullanıyorsunuz. Ben yazın kullandım çünkü 1 gün durup 1 gün saç yıkamak bu ürünün kış aylarında dezavantajı. 
              
Bu şişe hemen hemen tüm saç derinize yetiyor yapısı çok yoğun değil fakat yine de yetirmeye çalışın. 
Gelelim bende etkisi nasıl oldu * 
1) Gerçekten 0 beklenti içinde öylesine kullandım

2) Sonra düzenli bir şekilde kullanmaya özen gösterdim ki her üründe düzenli kullanmak sizi sonuca götürür.

3) Önce saçlarımın dökülmesi durdu

4) Bu ürünü kullandıktan ve saçlarımı yıkadıktan sonra saçlarım sanki koruyucu bir tabakayla çevrilmiş gibi daha gür ve daha sağlıklı görünüyordu ki ben en çok bu etkisini sevdim.

5) Sanırım 1 gün durup 1 kullanmanın verdiği etkiyle saçım %50-60 oranında daha hızlı uzama etkisi gösterdi. 

Ben çok memnun kaldım keşke öncesi sonrası yapsaydım dedim ama şuan saçlarım yine çok dökülüyor ve uzama durdu yeniden sipariş vermeyi istiyorum. 
İçeriğini ve kullanım şeklini nerden bulacağınızı aşağıya fotoğrafa bıraktım :) umarım faydalı bir yazı olmuştur. Kullananlar varsa yorum bırakırsa sevinirim . sizi seviyorum beni instagramdan takip etmek isterseniz linki tam aşağıya bırakıyorum. Sevgiler 




6 yorum:

  1. Dökülmeyi önlemesi çok hoşuma gitti.Şans verilebilir bir ürün <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama bırakınca geri döküldü belki de mevsim değişikliğine denk geldi ondandır zaten tekrar alıp kullanmayı istiyorum ☺️

      Sil
  2. inanılmaz merak ettim, bu aralar saçlarımı uzatacak her şey çok dikkatimi çekiyor :D aslında hızlı uzuyor ama ben gittim kestirdim biraz fazlaca D şimdi uzatmanın derdine düştüm hemencecik. ellerine sağlık beybi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim kuzum :) dilersen talep edebilirsin firmadan belki denemen için yollayabilirler hem senin yorumlarını da merak ediyorum. :)

      Sil
  3. Saçın dökülmesini öncelemesi direk dikkatimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında böyle bir vaadi yoktu ama bende etkisi öyle oldu :) çok şaşırdım bende

      Sil

Giyiver.com Alışverişim

Herkese merhaba öncelikle şunu söylemek isterim internetten alışveriş olayına karşı çok tedirginim özellikle kıyafet ve ayakkabı konusunda. ...